Merhabalar, ben henüz 20. Haftama yeni girdim fakat şimdiden 7 kilo aldım . Ne yaparsam yapayım hala kilo almaya devam ediyorum . Normalde yediğimden fazla yemiyorum ama neden kilo artışım bu kadar eekn başladı bilmiyorum. Sizde böyle olan var mı. Son aylarda daha az almak mümkün mü?