24 Ocak 18:58 de doğdu kızım.
suni sancı ve 2cm açıklık ile sabah 08:00 de başladık ,
öğle saatlerinde dayanılmaz sancılar start verdi, epidural taktık,
16:30 a kadar tam açılma oldu ,
epidural sadece 1 saat iyi geldi ,
açılmadan sonra bebek bi türlü inmedi ,
vakum ile alınması gerekti ,
kızım 10 dk sonra doğdu ,
fakat oksijensiz kaldığı için ,
hemen soğuk tedaviye alındı,
3 gün tedavi gördü,
çok şükür iyiyiz evdeyiz ,
büyük tehlike atlattık .
tavsiye; suni sancı ile normal doğum yapmayın .