Bugün sağlık ocağına gittim kan vermek icin. 16+1im. Orda doktorumun ebesine tetanoz aşısı için randevu almak istediğimi söyledim kan alırken. O da haftaya Çarşamba gel yapalım dedi. Yani 16+6 oluyorum. Sizce erken mi ? Sizin ne zaman yapıldı ilk doz ? Bı de sabah erken gel kan da alırız dedi. Daha bugün benden kan aldı kendisi zaten. Tetanoz aşısı öncesi hangi kan testi yapılıyor bilen var mı değişik bı test heralde ?