Minikkusum_ biraz uzun olucak ama canım saat 1:30 da randevumuz vardı saat 1:45 oldu eşim iceri girdi doktor hanım nezaman gelir diye gelir birazdan dedi sekreteride aradan 5 dk geçti geçmedi doktor hanım geldi içeri girer girmez memnun degilseniz kaydınızi sildirip gidebilirsiniz ben sabah 6 da hastaneye geldim ne mola verdim ne dinlendim felan bir sürü şey söyledi bizde kontrol olmadan çıktık tabi h para veriyoruz hem randevu saatimiz geçiyo bizde işlerimizi o saatlere göre ayarliyoruz madem işiniz var ona gore rendevu verin eğer haksizsam size görüşünüzü bildirin lütfen ven ben o doktor yüzünden 6 haftadır doktor muayenesine gidemedim devlete randevumu aldım iki hafta sonra kontrolüm var ve aylık kontrol olmasi gerekirken iki aylık kontrolümü olmuş olucam 😠😠