Srplarikan Kızlar e bebekteki kaplı emzirme sütyeni alan kullananlar mı 26.90 indirimde alsam mı bilemedim 🤔
duygusm Srplarikan Ben kullanıyorum. Kapları yumuşak, balensiz. Ben rahat ettim. Öyle aman aman kaliteli bir şey değil ama bu dönem için ideal. Hatta ben yine alacağım.
Ask_H Srplarikan bende almayı düşünüorm çok para vermeye gerek yok die düşündüm aslında kısa bir dönem kullanacağız sonrasında pratiklik kazanıyorz bir şekilde hallederiz...
Elizvedeniz Srplarikan bende aldım beğendim çok rahat ama kopçaları çabuk kopuyprmuş oyuzden 17.90 tl olanlarından aldım nasılsa kopup çöp oluyor memnun kalmazsam daha iyisini alırım diye düşündüm
SbnmTlg Benim göğüslerim küçük normalde hep 75 kullanırım. Bunda en küçük 80 den başlıyor.80 aldım ilk. Evde denedim. Doğum sonrası biraz daha büyürse diye 85 aldım bir de.Z_h_c
SbnmTlg Srplarikan Bende hiç kullanmadım. Hep sulu sütyen kullandım şimdiye kadar. Ama artık şu zaman da sütyenden öyle bir bıktım ki saldım çayıra mevlam kayıra modundayım 🙊😂 Bi de yarım atlet tarzı bişey aldım sporcu sütyeni mi ne deniyor ondan.
Elizvedeniz Srplarikan evet bir iki tanede ondan almayı düşünüyorum ama son zamanlarda alıcam çünkü küçük gelme ihtimali olabilir bezden olanlar sorun değilde kaplı olanlar küçük gelebilir🙄