Arkadaşlar merhaba, iki gündür inanılmaz bir diş ağrısı ve 48 saat süren uykusuzluk yaşadım. Dün akşam eşim gelince diş doktoruna gittik antibiyotik ve ağrı kesici verdi banamısın demedi bu ta ki sabaha kadar. Ağla ağla içim çıktı. Hem bebeğime bişey olmasın korkusu hem ağrının dayanılmazlığı ve benim acı eşiğim çok yüksektir. Neyse ki geçti size yazıyorum çünkü son ay diş sorunu çok yaşanırmış ve ağrılar çok artarmış. En ufak bir sızlama dahi duysanız hemen doktora gidin evde doğal ilaçlarla uğraşmayın çünkü hiç biri geçirmiyor. Bir de erken doğum riski ve bebeğe iltihap zararı varmış 🥺 Rabbim hiç birinize yaşatmasın. Sağlıcakla alalım bebişlerimizi kucağımıza ❣️