Merhaba kızlar 🙋🏻♀️ 11.haftada doktora gittiğimde erkeğe benziyor demişti 14.-15.haftada gel söyleyelm dedi ben sehır değişikliğinden ötürü bu sekılde söyleyen doktora gidemedim sonra kendi doktoruma gittiğimde 15 haftalıktım önce kıza benzetti sonra kordonu görüp acaba kordonmu pipi mi dedi belirsizlik yaşadı. Dünde detaylı ultrason için ve nolur nolmaz ordada kaydım olsun diye devlete gittim devlet doktoruda %100 kız dedi. Buraya kadar herşey karman çorman evet ama gel gelelimki doktor bebeğimi sırtüstü yatar pozısyonda bacak arasını görmeden cinsiyetini söyledi sizce salladı mı yoksa umursamadı mı veya gördü mü gerçekten anlamadım ? Sizce ??