Okyanus-1 Kızlar gebelikte hangi kabızlık ilaçları kullanılıbiliyor kanamam oldugu ivin ikinamiyorum çok kötü durumdayım yardımcı olursanız sevinirim
Zynpylmz1 Okyanus-1 doktorum bana duphalac verdi hamile olduğum için yarım ölçek içmemi söyledi etkili de bir şurup her zaman ihtiyacım olmasa da bazen çok zor zamanlarımda kurtarıcı oldu gerçekten doktorunuz size de bu ilacı önerebilir bence
CaglaMira Okyanus-1 merhaba duphalac şurup kullanabiliyorsun bana doktorum duphalac vermişti ilk içmemden bir kaç saat sonra tuvaletimi rahat yapmıştım