Doğuma dokuz gün kaldı diyo beklemedeyim ama ne gelen var ne giden
Aslında şöyle oldu 38.haftada bebeğin kafası yukarıfaydı ters pozisyon diolar dr daha dönmez sezeryan dedi tabi ben 3 dr gezdimm yinede her ihtimale karşı 3 dr da dönmez dedi peki dedim anneler babalar geldi 38+3 de bebek sezeryanla alınacaktı sezeryana girmeden de bebeği kontrol eymek istedi biz şokk bebek dönmüş doğum pozisyonunu almışş napacazz🙈🙈🙈
Beklicez dedi dr hala beklioz ama kızımın rahatı yerinde yarın kontrolüm var yine bakıcaz bişey dicem bide demesin mi dr yine bu kız dönmüş diye 39. Haftadayım ve herkes beklioo napıcqz nasıl anlicam az kaldığını
Bana fikir bermek isteyen varmı