SameTugcEymen her hastanenin referans değeri farklıdır. Devletlerde bile bu böyle normal aralık değeri 12,0-16,5 dur. Benim 11.6 çıkmıştı düzenli kullanmadığım halde yükseldi. 25-26 haftalarda çıkmıştı eksiklik şuan 35 oldum. Gynoferon verdi bana doktorum pembe bir hap. Siyah dışkı i, kabızlık ve tuvalatte pis bir koku bırakır ilk 1 hafta sonra geçer. Bebek için çok değerli iç ilacını sonrası hastanede kan takviyesine kadar gidiyormuş içmezsen. Birde siyah üZüm ye kurtulmuşda okur kaynat suyunu iç çok iyi gelir ❣️ Rabbim sağlıkla evlatlarımız kucağımıza almayı nasip etsin.