derya_88 Kızlar sizce mert ismi tek başına nasıl. Herkes mert tek başına çok kısa diyor. Soyismimizde uzun aslında. İki isim olarakta Aras mert düşünüyoruz. Ya da başka güzel isim önerileriniz var mı
MeeL derya_88 kısa olsun ya ne guzel işte 😊 Digerlerini yaz yaz bitmiyor 😊 Soy isminiz uzunsa bence gayet guzel.
Seymk derya_88 biz de mert koyacağız büyük ihtimalle üstelik soyadımız da 4 harfli 😂 iki isim koymak zorunda değilsiniz bence son zamanlarda çıktı bu da koymak zorunluymuş gibi 🙈
Talentedmom derya_88 İsim analistleri kısa isimleri önermiyorlar ben bir ara çok video izlemiştim isimler konusunda Aras isminin anlamı güzel değil ben önermem at kılı anlamına geliyor anlamı güzel isim koyarsanız daha güzel olur bence iyi araştırın derim😊
derya_88 Talentedmom Evet aras isminin bide öyle anlamı varmış , o yüzden tereddüt ettim bnde. Mert ismini de eşim çok beğeniyor. Bikaç isim daha var aklımda ege, kıvanç ,egemen, görkem, kerem gibi
Talentedmom derya_88 kıvanç Görkem kerem bu isimler de güzel ben keremşah istiyordum eşim istemedi o yüzden doruk olacak 💙