Kaç haftadır ha bugün ha yarın derken içim içimi yedi .Bugun oldum çok şükür ada yaptırmak daha çok acıtıyor .Burada okuyordum korkuyordum .Kişiden kişiye değişiyor herhalde ama benim de canım acır öyle hemen küçük bir şeyde bunda hafif bir şey yani şöyle söylim dün ağda yaptırdım daha çok acıdı .Lütfen korkutmayın birbirimizi 🥰
bu arada 37+4 oldum bebek 3250 çatım dar olduğu için normal doğumdan vazgeçtim 10 şubatta bebeğimi kucağıma alıyorum inşallah .