begumseker _Miracim_ valla ağda yaptırın en iyisi.. ben de Çekinerek gittim ama hiç çekincek bişey yok hemen bitiyor anlamadan.. bi cesaret gidin pişman olmucaksınız 😇
begumseker Mervehatun son zamanlara geldiğinizde görücem sizi kendiniz alabiliyor musunuz rahatça :) insan bacağını bile zor kaldırıyor kaldı ki ağdasını kendi yapsın.