Aysegnl51 Kızlar 37. Haftada çalışmaz raporu alip okula vermem lazım .illa 37+0 ve üstünde mi vermem laizm 36+5 filan olabilir mi ? Bu sene alipta veren varsa yardımcı olabilir mi ?
Merve7644 Aysegnl51 sonuçta 32 den sonra izin hakkınız baslıyor ve istediğiniz zaman ayrılabilirsiniz diye biliyorum ben haftaya 35. Haftada ayrılmayı düşünüyorum mesela
Nesibetul Aysegnl51 32den sonra istediğin hafta ayrılabilirsin canım. Mesela 35. haftada ayrılacaksan ona dair rapor alıyorsun. İlla 37 olmasına gerek yok.