busrabusr Zeyneb Nil'i bizde düşündük benim ismimde Nilüfer olduğu için, adımın yarısı canımın hepisi (Bedri Rahmi)diye severim ömrüm boyunca dedim hatta 😊 ama Vera'da karar kıldık sonra. Kesinlikle bende sizin gibi düşünüyorum, keşke sadece kulağa hoş gelmekten ziyade gerçek anlamda araştırılsa anlamı, yazımı... Sağlıkla gelsin inşallah evlatlarımız