Kbr_71 o zamanda kıyamıyorum bırak uyusun dıyorum kendıme 😂 ben 17. Haftada hıssettım o zamanlar arada hıssetmedıgım oluyordu bende hareket ettıgı saatı not almaya basladım sonra baktımkı her saat bası hareketı var ben kendımı yıyomusum gereksız yere o an hareket hıssetmeyınce bayagıdır hareket etmıyormus hıssıne kapılıyomusum sankı ben ısteyınce hareket edecek😁