benim de sağ böbreğimde hafif büyüme varmış , doktor endişelenecek bir şey yok şuan ama takipte kalacağız dedi. 2 haftada bir Ürolojiye gidip kontrol ettireceğim . Bana önemli olan enfeksiyon kalmaması dedi . Günde 2.5 lt su içiyorum ve idrarımı asla bekletmiyorum . Ara sıra ağrısı oluyor ama çok şiddetli değil . 19+1’deyim , geçer inşallaj