Benim de 50 Lik 139 çıktı diye 75 Lik yaptılar bu sefer 183 çıktı gebelik şekeri tanısı koyuldu. Doktorunuza bir sorun yaptır der muhtemelen 75 Lik olanı. Ya da direkt tanı koyar mi bilmiyorim da. Diyet yapmak gerekcek sanırım ben de diyetisyene gideceğim