Selam kızlar. Yenidoğan hastane çıkışı sanırım 2 tane lazım. Biri hemşireye vermek için doğunca giyeceği diğeri daha sonra foto için bizim giydireceğimiz süslü olan. Ben hem kumaş hem model anlamında çok titizim bu nedenle mağazalarda bulamadım. Doğunca giyeceği hastane çıkışı organik bildiğiniz güvendiğiniz çok yumuşak dokusu olan marka var mı? Kitikate aldım internetten ama çok sert organik yazdığı halde. İstediğim doku bu değil. Chakra havlu ve kumaşlarını çok beğeniyorum ama erkek bebek için hep mavili kalmış. Ben beyaz bir takım istiyorum sade olabilir yada açık bej gibi bir işlemesi süsü olabilir çok küçük. Erkek bebek için benim gibi mavi sevmeyen ama organik yumuşak aldığınız bildiğiniz Marka var mı? Tavşanlı yada kanatlı istemiyorum. Foto için beymende de satılan princess baby markasından yaptırcam isim işli olanı. Ben ilk hemşireye verilecek takımı bulamıyorum? Yardımcı olabilecek var mı? Benim gibi olanlar var mı 🙈