39+1 dim hiç bir sancım belirtim yoktu gün için de dışarı çıktım gezdim akşam yemek yaptım çayımızı içtik uyudumsonra 5 te idrara kalktım önce zıcok bir ıslaklık oldu altıma kaçırdım sandım lavaboya gidene kadar bardak brdak suyum geldi hemen hastaneye geldik açılma 1 cm sancı yok bebek çok yukarda doktor sezeryan yapalım dedi kabul ettim sonra epidural takılacak 3 kere denedik ödemden dolayı olmadı genel aldım 1 saatte uyandım en başta ağrım çoktu ağrı kesici filan ağrı gitti sonra oğluşumu getirdiler şimdi kucağımda uyuyor