Merhaba kizlar 🤗
aksam rüyamda doktorum oglun olacak demisti cok sevindik esimle cok mutlu olduk ama bi yanim üzgündü cünkü kiz cok istedim öncelikle saglikli hayirli bi evlat olsun tabiki..
sizde böyle rüya gördünüz mü hic sonradan cinsiyeti rüyasindaki gibi olan oldu mu🙈