Rum Bende şehir hastanesi gittim iki kere birinde doktor bebek iyi dedi ne tahlil istedi ne şu zamanda gel dedi diğerinde doktor sorular sordu tahlil istedi ama yüzüme bi kez bakmadı hamile halde o kadar sıra bekle felan yoruluyor insan birde ilk sıra benimdi önüme 6 kişiyi muayene etti onu anlamadım bende o yüzden esra hanıma devam etmekte karar kıldım açıkçası, ve esra hanımdan zaten memnundum bizimde maddiyattan dolayı devleti bi deneyelim dedik ama sonra o kadar eziyet ve iletisimsizlige gerek yok dedik. devlette de iyiler vardı elbet ama bana hiç rastgelmedi. Biz genelde cumartesi gidiyoruz o zamanlar yoğun oluyor, birde hafta içi çağırdığı zamanlar mesela öğleden önce yoğun olacaksa yanındaki sekreteri söylüyor öğleden önce yoğun olacak müsaitseniz öğleden sonra alın diye. Birde bazen anı sezeryan i oluyor o zaman biraz beklemek zorunda kalıyorsun ama sekreteri de haber veriyor anı sezeryan i çıktı randevuyu su saate alsak olurmu diye o zamanda yoğun oluyor ister istemez. bu zamana kadar sadece 2 kez oldu onda da.