Beybitooo benim olanda öyle 😊 maşallah, renkli ultrason fotosu bile alamadık. Hep tedirgin oldum şimdi 27+3 teyiz ne yatabilyorum ne rahat uyku var, Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin. Doktorlar da şaşırıyor bir uyurken görsek seni diye 😊