Hiç üzülme sezaryen oldum ilk çocuğumda hemen uyandım odama geçince ve çocuğumu emzirdim çok şükür sütüm de geldi hemen. Ağrılar oluyor canım ama kalk yürü ben büyük tuvalete bile çıktım doktor çok şaşırmıştı artık meyve suyu ve bisküvi ile başlayabilirsin yemeye dedi.çokta süt yaptığını farkettim bende.yani içini ferah tut allah allah kulunu darda bırakmaz 🙏🏻🙏🏻 Nisan sonu Mayıs gibi ikinciye sezaryen olucam korkum yok çok şükür..