Arkadaşlar merhaba 12.haftamda annemlerin orda bi hastaneye gitmek durumunda kalmıştım cinsiyeti kız gibi görüyorum dedi daha sonra dün 16.haftam bitti kendi doktoruma geldim erkek görüyorum ben dedi çıkıntı var iki defa baktı eğer kordon dolanmadıysa yani erkek dedi haftaya bidaha gel dedi kafam karıştı sizce kordon dolanma ihtimali var mı