selam anne adayları:) biz bugun 24haftalık olduk ve basbasa yani cocuksuz gecirecegimz son 14subatımız:) hediye alanlar yada ne alacagını belirlemis olanlar varmı? ben suanda sehirdısındaym ayrıyız pazrtesi gidicm evime ne alabilirm ne yapabilirim fikir verebilirmisnz:)