Edolili Kızlar merhaba, Dün şiddetli karın ağrısıyla hastaneye gittim 32 haftalık hamileyim.ntsye girdim 20dakikada düzenli 3 sancım çıktı. Doktor hemen serum bağladı biraz kendime geldim . Şimdi korkuyorum erken doğum olur mu diye sizce olur mu?