Seras12 Kızlar 35. Haftama giricem şiddetli kaşık ağrısı var bacaklarıma vuran yürümekte zorlanıyorum bu aylarda yaşayan var mı normal mi ?
Asyaamavii 32 Haftaya gireceğim Benim de Ayaklarım çok feci şekilde ağrıyor galiba vücudum ağırlaştı için taşıyamıyor Kasık ağrılarında Bence bebek büyüdüğü için kasıklarda baskı yapıyor benim düşüncem bu Çünkü bende de oluyor bana böyle söyledi doktor