bende yasemin hnma gidiyorum 5.ayin ortasina dogru basladim medipol hastanesini birakip gectim.
Tek sorun yasemin hnm cok yogun diger doktorlara gore biraz o kafami karistiriyo acikcasi onun disinda hastane hakkinda bi fikrim yok.
Ben doktor icin tercih ettim :/