Kızlar 30.haftamdayım normal doğum istyorum. Dün kontrolüm vardı doktor bebeğim kafa yapısının büyük olduğunu söyledi. Bir hesaplamaya göre 10 olan sınır benim 8 miş şuanda. Normal doğum olmaz mı diye sorunca yani biraz büyük ama belli olmaz dedi. Benim gibi olan ve normal doğum yapabilen var mı?