Biricikcim Adetin 9 günü rahim duvari kalınlığı 5mm olmuş çok düşük bu şekilde bebek olsada tutunamaz dendi moralim bozuldu daha erken degilmi gittikce kalinlasmazmi
sdnrkya Biricikcim 9 gün geçtikten sonra mi kalınlaşma bu kadar canım niye olmasın ki yani kaç olması lazımmış üzülme bekle Allah büyüktür
Kbrahrl Biricikcim progestan alıp kullanabilirsin canım tedavilerde genelde rahim beslemek kalınlaştırmak için kullanılıyor bende kullanmıştım şuan 17 haftalık gebeyim hala kullanıyorum
__birafitap__ Biricikcim benimde çok kalındı yumurtlama olmadığı için primolut N diye bir ilaç içtim normale döndü çok şükür doktorun hap falan vermedi mi canım
sdnrkya Biricikcim bekle bence hiç belli olmaz ben düşük yaptığım gebeligimde 10 gün sonra kalınlaşma olmuştu
Biricikcim Kbrahrl soyledim ilac gerekli mi diye ama vermedi bu ay takip edelim dedi beklemek istemiyorum hic 😯