Meliha_nur ama canım bu konu üzerinden 2.postun benim gibi tecrubesizler de çok burada ne diyelim mesela? Herkesin gebeliği farklı seyrediyor. Kimisinin sancısı kimisinin nişanı, kimisinin suyu geliyor kimisi hiç hissetmiyor kontrolde açılması olduğunu soyleyip doğuma alıyorlar. Çok kafana takiyorsan gitsene doktora acilman da varmış. Hem sor doktor iyice anlatsın sana için rahatlar