Nisanhikaye Kızlar hepimize oluyor o toplanmalar da... aslında onlar rahim kasılması, fazlası zararlı. 20'den sonra daha da artıyor, dikkatli olmak lazım. Bu kasılmalar çok olunca rahim açılıyormuş, erken doğuma kadar varabiliyormuş. Magnezyum falan kullanmak gerekebiliyor. Yani dikkatli olmak lazım...