Sabah 10 aksam 10 olarak alarmimi kurdum bugun adetin 5.gunu. Basliyorum hapa 👏🏻 Persembeyede randevu aldim bol bol habuc ceviz yemeğe dikkat edecem. Suyu bol icecem doktordan oncede 1.2kez iliski olur sonrasini doktor planlar insallah ❤️
kim başlıyo yada baslama asamasinda destek olabiliriz bu surecde 🙃 yada yakin zamanda olumlu sonuc alanlar tecrubelerinize talibim bu mübarek cuma gununde sonucumuz iyinolsun insallah