Selam kızlar 7.haftamdayız 2.gebeliğim ilk kızım 10 aylık şuan ve daha emekleyemediği için sürekli kucağımda huysuz biraz onu taşıdığımda ağrım oluyo korkuyoum birde unuttum kızımda belirtilerimi 7. Haftalarda karın kasık ağrısı oluyomuydu ve gebeliğe dair belirti pek hissetmiyırum