Kevserrr Kızlar 23 +5 teyim şu an tetanoz oldum da herhangi bir yan etkisi oldu mu sizde acaba kolda ağrı veya şişlik dışında 😊
[silindi] Kevserrr hayır olmadı sadace hafif ağırdı üstüne yatınca biraz sızladı 2 güne geçti. Öyle abartılacak ağrılar yaşamadım. Benimki şişmedi de çok ağrı yaparsa buz koy demişti hemşire ama gerek kalmadı. İnşallah sizde de öyle olur
Kevserrr [silindi] aynen bana da buz koy dedi bakalım ne olucak inşallah bende bi sıkıntı yaşamam teşekkür ederim 😊