Deletedmom127 Kızlar saçma gelebilir size ama merak etmeden de duramıyorum. Sezaryen olurken lensimizi çıkarma gibi bir zorunluluğu yok demi? Yasak falan değil demi? Hani diyelim ani bi komplikasyonlara karşı soruyorum.. Bilgisi olan var mı ?
Ozgee11 Deletedmom127 hiç saçma değil. Benim de aklıma gelmisti. Bilgisi olan yazarsa çok iyi olur gerçekten. Ama bence epiduralde falan bı sıkıntı olmaması lazım. Gerçi ameliyat bu epidural yada spinal fayda etmeyip uyuttuklari da oluyormuş. O zaman napariz bilmiyorum
Deletedmom127 Ozgee11 evet işte canım hani ani tansiyon düşüşü veya yükselişi falan oldu diyelim genel anesteziye başvurdular bizim belki heycandan lensimiz aklımıza gelmicek' belkide zararlı tehlikeli olcak lensimiz o aşamadan itibaren
Deletedmom127 Ozgee11 ben aceba tehlikeli derlerse bile çıkarmak istemem 😃 bebeğimi göremem yoksa..miyopum ben 😃