Sevda12 Sancım olduğu için acilden giriş yaptım gece ve vajinal muayene yaptılar açıklık var mı diye.. açılmam yok fakat sabah lavaboda akıntımın biraz lekeli geldiğini farkettim bu normal mi acaba.. 🙄
Sinem2 33+5te bana d ayni sekilde acilde baktilar ama bende lekelenme olmadi hiç. Devam ederse ve de sancin olursa tekrar bi görün doktora derim
Sevda12 Sinem2 hmm... Canım birşey daha soracağım. Vajinal akıntın yoğun mu.. ben idrarımı yaptıktan sonra içinde vajinal akıntımı da görüyorum
Sinem2 Sevda12 evet son zamanlarda daha yoğun, idrar yaptiktan sonra bende görüyorum öyle hatta suyum mu siziyo ki diye düşünmüştüm başta