Felipe Nolursa olsun normal olması için dua edin .. 37+1 im bebeğim makat geliş ve 10 şubata sezaryen günü verildi .. keske doğum pozisyonunda olsaydı da 40 ı bulsaydı ...
SevdaVEFAtih 2cocukluana_ az önce şu yazı dikkatimi çekti bi göz atabilirsin https://www.google.com.tr/amp/s/mhthayat.haberturk.com/hamilelik/dogum/haber-amp/1022340-dogumu-dogal-yontemlerle-baslatmak
2cocukluana_ SevdaVEFAtih burda da 39.40 haftadan önce denemeyin diyor canım zamanında sağlıkla gelsin inşallah
SevdaVEFAtih 2cocukluana_ aynen ya çok geç doğan ve gaz olan kolik olan çok tanıdığım var alakasız bence
Enise52 SevdaVEFAtih canım bebek gelmek istemiyorsa hicbirsey işe yaramıyor ben 41 oldum yarın yatışım var artık sitrese girmiştim gelmiyor diye 😅
Znnr Felipe umarım doğum pozisyonu alır normal doğumunuz olur bütün hamişler ve sizin için dua edicem
Enise52 SevdaVEFAtih Allah'ım kimseye bu zorlukları göstermesin çocuğa bakmakta zor dünyaya getirmekte 😔 Allah'ım herkese hayırlı doğumlar versin ❤️
Zeeehra Adel001 ben pek inanmiyorum artik etkisine, 41 haftalik oldum hala bi belirti yok ve baya baya 36dan beri hergun hurma yiyorum fazlasiyla🤣
Adel001 Zeeehra ben hurmayı çok severim. Hamile olmadan önce çayımı yalnız hurmayla içerdim, gün içi hurmayla su içerdim ama onun risklerini duyunca yiyemiyorum korkuyorum