SevdaVEFAtih Kızlarr ☺️ Gülmeyin ama cidden 41. Haftalara kalmak istemiyorum😍 bu konuda bir tavsiyeniz var mı? Bu bizim elimizde mi yapablcek birşey var mı doğum eylemini tetiklemek için
Lsbebisim SevdaVEFAtih Ben 29 haftalık olmama ragmen 37 yeterli olur mu acaba diorum😂😂😂 o yuzden seni cok iyi anlıyorum
Mhtpasafff SevdaVEFAtih 40 ları görmek istemiyorum dedikçe görcez galiba.. Hurma yürüyüş tarcın hepsini denedim 15 gündür 🤐😏
busraa_01 SevdaVEFAtih Bende 36+1 oldum artık doğum olsa erken olmaz galiba değil mi ara ara sancılarım oluyor benim siz kaç haftalıksınız
Esrntltrn Benim bugün 36+3 bende artık dogurmak istiyorum sürekli rüyalarımda oglumu kucagıma aldıgımı emzirdigimi görüyorum, gelmesi icin onunla konuşuyorum ikna etmeye calısıyorum 😂
Zeeehra Adel001 ben pek inanmiyorum artik etkisine, 41 haftalik oldum hala bi belirti yok ve baya baya 36dan beri hergun hurma yiyorum fazlasiyla🤣
Adel001 Lsbebisim ay benim bebek benim gibi manyak ola😂😂😂 kendisinden önce plasenta çıka 😂😂😂 yemin ederim gülmekten doğururum😂😂😂
Boncuk121 busraa_01 36 puretunyum oluyor erken doğuma geçiyor ki 36 daha ciğerleri felan tam gelismemis oluyor 37 de herşey tamm oluyor