Alevusta67 doktorunuz şeker konusunda doğru yönlendirmemiş sizi. Benim ailemde şekeri olan yok, ben de şeker tatlı tüketen biri değilim ama şeker yüklemesinde gebelik şekeri çıktı. Gebelik şekeri tamamen gebelikte ortaya çıkabilen, birçok etkenden bağımsız hormonal bir durum. Diyetle kontrol altına aldım ve benim de bebeğim önde gidiyor, suyu da biraz fazla dedi doktor ancak tehlikeli bir durum görmedi. Eşim 4 kilonun üzerinde iri bir bebek olarak doğmuş, bu nedenle genetik faktör olduğu düşünülüyor. 33.haftada 2300 gramdı. Tokluk şekerinin 120’yi geçmemesi gerekiyor, sizin 135 çıkmış ve doktor nasıl normal demiş anlamadım. Açlık şekerinin 95’i, tokluğun 120’yi geçmemesi gerek, bu doğrultuda evde ölçüm yapın, yediklerinize dikkat edin mutlaka🙏🏻 Ben hiç tatlı tüketmiyorum mesela, meyve yiyeceksem de mutlaka sütle yoğurtla dengeliyorum şekeri.