Buaralar kafam gercekten dolu herşeyw cok takılıyorum özellijle kaynanam ve görümceme herşey ters geliyor görümcem kızını sımarttığı gibi doğmadan halasının ben ona kıyamam sunu yaparım bunuda yaprım diyo hayır lugatı bilmeyen bi kızı var cok korkuyorum benimkide öylemi olır birde 40 cıkana kadar hepai bende kalmayı düşünüyor annem kaynanam görümce ama ben eşimle bebeğime bakmak istiyorum 2 gün bile geldiklerinde sıkıntı basıyor nasıl başa cıkacam bu stresle