Merhaba kızlar 20 ocakta dogum yaptım belki lohusa kafasından belkide duygusal yönüm agır bastıgı için dogum sonrası eşimi sürekli yanımda istiyorum. Geceleri çok zorlanıyorum gündüzleri bi şekilde geçiriyorum. Kendimi yetersiz hissediyorum Aglıyorum her hangi bir olaya ve eşimi özlüyorum. Bu durum geçicimidir yaşayan varmı??