Merhaba 36 + 3 günlüğüz ama bende 1 haftadır bel ağrısı var sağ tarafta tek kısım ağrıyor ama her tarafı değil ara ara karın ağrısı ve rahimde ani batma sancı da oluyor ama bel ağrısı sürekli pazartesi kontrolüm var Bebeğimin başı aşağıdaymış baya acaba doğum belirtisi mi bunlar 😒🤔