Merhabalar kızlar
27 haftalık hamileyim. 2 gündür dişim şişti. Şimdi de ağrı yapıyor. Parol bulamadım evde vermidon kullanabilirsin demişti doktor onu içtim. Şimdi de korkuyorum zararlı olur mu diye. Sabah hastaneye gideceğim ama sabaha kadar bu durumu hafifletecek doğal yöntem bilen var mı???