gezentianne ne kadar da doğru. 10 yıl öncesin de 48 saat bekledim diyorum ama hala yanlış bilgilendiriyorsun diyorlar. Üstelik 34 haftalıktı bebeğim. Tabi o zman bilinçsizlilten koşa koşa hastaneye gittim ama 😁24 saat sonra antibiyotik vurmuştu doktorum.
Tusubasa
Yanlış bilgilendirmiyorum arkadaşım. Benim de ikinci bebeğim. Sancı, ağrı varsa tabi gidilmeli diyorum. Fakat enfeksiyon dediğin şey bir, iki saatte olacak iş değil. Belli bir süresi var onun. Hastane de bile sadece altına bir ped koyarak ve hiçbir işlem yapmadan 24 saatten fazla bekletiyorlar. Yukarıda yorumlarımdan birinde de yazdım oysaki. Çok yakın zamanda arkadaşım suyu geldikten sonra 6-7 saate yakın evde bekledi (doktor bilgisi dahilinde) ve ertesi günü doğum yaptı.