sugarbabe Kızlar arkadaşım Sibel Açıkalın’ı tavsiye etti.ümraniye santralde muayanesi varmış.Hamil e kalmak için doktor arıyorum da.Giden tecrübe eden var mı acaba
Sirin96 sugarbabe kendisi süper bir doktor çok iyi bir insan şüphesiz gidebilirsiniz ilk doğumumu o gerçekleşti biraz maddi olarak zorladığı için 2. Hamileliğimde gitmiyorum yoksa aklım hep onda
Sirin96 Bayadır gitmiyorum maalesef yılbaşından sonra değişecekti zaten arayıp öğrenebilirsiniz sugarbabe