Arkadaşlar eşimle bebek düşünüyoruz baya düzenli bir şekilde gidiyorduk fakat idrarimda yanma bulantı ve kusmam karın boşluğunda ağrım olunca doktora gittim doktorda çok şiddetli bir enfeksiyonun var dedi. Bende gebelik şüphem olabilir hocam belki birde gebelik istiyorum dedim doktorda bana hamile kalamama durumun olabilir fakat bu kesin bir bilgi değil dedi ve bana bir tane munorol 3g granül içeren saşe ve piyeloseptyl verdi ve bunlar gebe kalsam bile kullanabileceğimi söyledi arkadaşlar bu durumu yaşayan idrar yolu enfeksiyonu olsada hamile kalanlar oldumu çok ağladım ane olmayı çok istiyorum 1.5 yıllı geçti artık