Hildambxl benimde kizim bugun tam 19 aylik oldu ve bende 18+5 kizima hamileyim biz istedik rabbimde aratmadi verdi hemen cok sukur..bizimkilerde tam 2 yas olucak dogum gunleri bile belki ayni gune denk gelebilir belli olmaz😊her guzel sey zordur illaki ama ileride ikisinin cook iyi anlasicagini umit ediyorum ilk baslarda belki kabullenmek kiskanclik olabilir buyuk kizimda ama sonra sonra cok iyi olucani hissediyorum..arada 3-4 yas fark olan arkadaslarim var daha zor diyolar bilemedim bakicaz😁