Çarşamba günü gidip bir konuscam raporlu olması için gereken şartlar ne falan diye 6 Temmuza verdi bana da ama mesele olduğun ayın içerisinde gidip direkte muayene olabiliyormuşsun diye duydum onu da sorucam. Ayrıca asılamayi devlette mi yaptırdın canım?